Socialinės pedagoginės pagalbos paskirtis: konsultuoti su socialiniais sunkumais susidūrusius asmenis, mokinius ir jų šeimas; padėti lavinti įgūdžius, įgyvendinti mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą progimnazijoje bei sudaryti prielaidas pozityviai mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.
Socialine pedagoge progimnazijoje dirba
105 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
8.00 – 14.00 14.45 – 18.00 |
12.00 – 13.00 |
Antradienis |
7.30 – 14.00 16.00 – 17.45 |
12.00 – 13.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 14.00 14.45 – 17.00 |
12.00 – 13.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 14.00 14.45 – 17.00 |
12.00 – 13.00 |
Penktadienis | 7.30 – 14.00 14.45 – 15.15 |
12.00 – 13.00 |
Kontaktai
Mobilusis +370 603 58 960
Į socialinį pedagogą gali kreiptis mokiniai, tėvai, pedagogai, kai:
- mokinys turi emocinių, bendravimo, elgesio, adaptacinių, mokymosi, mokyklos lankomumo problemų;
- mokinys patiria fizinį ar psichologinį smurtą mokykloje ar už jos ribų;
- mokinys turi bendravimo su bendraamžiais, mokytojais, tėvais sunkumų;
- mokinys netinkamai elgiasi, rūko, vartoja alkoholį ar psichotropines medžiagas.
Socialinio pedagogo veiklos turinys:
- Vertina socialinės pedagoginės pagalbos mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
- Konsultuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), progimnazijos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
- Dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus progimnazijoje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
- Numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
- Šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais;
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su progimnazijos Vaiko gerovės komisija ir savivaldos atstovais;
- Atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus progimnazijoje, atsižvelgdamas į bendruomenės poreikius;
- Renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą mokinių problemoms spręsti;
- Rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą.