Tyrimų pamokos kaip aktyvus mokymo metodas

  • Paskelbta: 2022-09-15
  • Kategorija: Renginiai

Kada lengva mokytis? Kiekvienas mokinys atsakys: „Tai įdomu, kai viskas pavyksta!“ O įdomu būna, kai vaikai patys įgyja žinių ir įgūdžių.

Tokioms pamokoms mokykla sukūrė tyrimų laboratoriją pradinių klasių mokiniams. Šią savaitę mūsų progimnazijos antrokai  su savo mokytojais Svetlana Grečko, Valentina Vinogradova ir Irina Novickaja pabandė būti tyrėjai, mokydamiesi temų „Talpa. Tūris“ per matematikos pamokas. Užsiėmimai vyko klasėje-laboratorijoje. Dirbdami grupėse, matuodami talpą, lygindami skirtingo tūrio indus, jie sužinojo, kas yra tūris, kaip jį galima išmatuoti. Tyrinėdami skysčio santykį skirtingose talpyklose, jie išmoko atlikti stebėjimus, registruoti tyrimų rezultatus ir daryti išvadas, susipažino su tūrio matavimo vienetu – litru.

Pamokos laboratorijoje mokiniams buvo labai įdomios, turiningos, informatyvios. Vaikai patyrė daug teigiamų emocijų. Pasiekta sėkmė džiugino tiek mokinius, tiek mokytojus.  Vertindami savo veiklą pamokose, mokiniai pažymėjo, kad jie daug ko išmoko, jiems įdomu mokytis patiems. Vaikai išreiškė norą dažniau dirbti tokioje laboratorijoje. Ir mokytojai sutinka su jų nuomone. Juk, mokslinių tyrimų pamokos kitoje, neįprastoje aplinkoje stiprina teigiamą ugdymo motyvaciją.

Nuotraukos:
Svetlana Grečko, Valentina Vinogradova

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos